Feladatok:
- A bérlet–használt gép osztály napi operatív munkájának adminisztratív háttértámogatása
- Rövid távú bérleti szerződések SAP-ban történő adminisztrációja, számlázás, fuvarszervezés, esetleges reklamációk kezelése
- Bérgép aktiválásokkal kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése
- Használt gépekkel kapcsolatos ajánlatadás, hosszú távú finanszírozási kalkulációk előkészítése, nyitott ajánlatok követése
- A kijelölt értékesítési tanácsadók és bérlet menedzserek munkájának aktív támogatása
- Beszállítói megrendelések elkészítése
- Ügyfelek törzsadat állományának kezelése
- Bérgépekkel kapcsolatos töréskár javítás és üzemóra túlfutás kalkulációk elkészítése
- Társosztályokkal való együttműködés a professzionális ügyfél kiszolgálás érdekében
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Középszintű angol és/vagy német nyelvtudás
- Önálló, igényes, precíz, megbízható munkavégzés
- Képesség több feladat párhuzamos hatékony végzésére
- MS Office felhasználói szintű ismerete
Előny:
- SAP ismerete
- CRM/CAC rendszerben szerzett tapasztalat
- Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
Amit nyújtunk:
- Versenyképes fizetés
- Egészségmegőrző és rekreációs juttatások
- Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség
- Igényes munkakörnyezet, korszerű munkaeszközök
- Home Office lehetőség
- Folyamatos képzés és szakmai fejlődés
- Munkába járáshoz vállalati busz vagy saját gépjárművel történő bejárás esetén 30 Ft / km költségtérítés
Jelentkezését kérjük, a job@jungheinrich.hu email címre küldje!