Feladatok:
- az értékesítési tanácsadók és projektkoordinátorok munkájának aktív támogatása
- értékesítéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése
- ügyfelek törzsadat állományának kezelése
- kivitelezésekkel kapcsolatos alvállalkozói feladatok összehangolása
- társosztályokkal való együttműködés a professzionális ügyfélkiszolgálás érdekében
- ajánlatok, kalkulációk, szerződések előkészítése
- napi szoros együttműködés az értékesítési tanácsadó csapattal
Elvárások:
- minimum középfokú végzettség
- középszintű angol és/vagy német nyelvtudás
- adminisztratív területen szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat
- önálló, igényes, precíz, megbízható munkavégzés
- műszaki affinitás
- képesség több feladat párhuzamos hatékony végzésére
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- magabiztos, kulturált fellépés
Előny:
- SAP ismeret
- CRM rendszerben szerzett gyakorlat
- AutoCAD ismeret
Amit nyújtunk:
- versenyképes fizetés
- egészségmegőrző és rekreációs juttatás
- stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség
- korszerű munkaeszközök
- folyamatos képzés és szakmai fejlődés
- változatos munka
- sikeres csapat
- munkába járáshoz vállalati busz vagy saját gépjárművel történő bejárás esetén 15 Ft / km költségtérítés
Munkavégzés helye: Biatorbágy
Pályakezdők jelentkezését is várjuk, amennyiben az elvárásoknak megfelelnek, de nem rendelkeznek 1-2 éves adminisztratív területen szerzett tapasztalattal.
Jelentkezését kérjük, a job@jungheinrich.hu email címre küldje!