Call4Service
+36 23 531 500 Szerviz hotline
Kapcsolatfelvételi űrlap
Hírlevél
Értékesítési asszisztens automata rendszerek és raktárberendezések

Értékesítési asszisztens / bérlet – használtgép

A bérlet–használt gép osztály napi operatív munkájának adminisztratív háttértámogatására keresünk értékesítési asszisztenst. 

Feladatok:

  • A bérlet–használt gép osztály napi operatív munkájának adminisztratív háttértámogatása
  • Rövid távú bérleti szerződések SAP-ban történő adminisztrációja, számlázás, fuvarszervezés, esetleges reklamációk kezelése
  • Bérgép aktiválásokkal kapcsolatos adminisztratív teendők elvégzése
  • Használt gépekkel kapcsolatos ajánlatadás, hosszú távú finanszírozási kalkulációk előkészítése, nyitott ajánlatok követése
  • A kijelölt értékesítési tanácsadók és bérlet menedzserek munkájának aktív támogatása
  • Beszállítói megrendelések elkészítése
  • Ügyfelek törzsadat állományának kezelése
  • Bérgépekkel kapcsolatos töréskár javítás és üzemóra túlfutás kalkulációk elkészítése
  • Társosztályokkal való együttműködés a professzionális ügyfél kiszolgálás érdekében

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Középszintű angol és/vagy német nyelvtudás
  • Önálló, igényes, precíz, megbízható munkavégzés
  • Képesség több feladat párhuzamos hatékony végzésére
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

Előny:

  • SAP ismerete
  • CRM/CAC rendszerben szerzett tapasztalat
  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Egészségmegőrző és rekreációs juttatások
  • Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség
  • Igényes munkakörnyezet, korszerű munkaeszközök
  • Home Office lehetőség
  • Folyamatos képzés és szakmai fejlődés
  • Munkába járáshoz vállalati busz vagy saját gépjárművel történő bejárás esetén 30 Ft / km költségtérítés

Jelentkezését kérjük, a job@jungheinrich.hu email címre küldje!