+36 23 531 500 Szerviz hotline
Kapcsolatfelvételi űrlap
Hírlevél
Vevőszolgálati asszisztens

Rendeléslebonyolítási asszisztens

Biatorbágyi székhelyünkre a vállalat által értékesített termékek beszerzésének és szállításának teljeskörű lebonyolítási munkájára keresünk egy fő rendeléslebonyolítási asszisztenst.

Feladatok:

  • a vállalat által értékesített termékek beszerzésének és szállításának teljeskörű lebonyolítása:
    • megrendelések leadása és azok nyomon követése a vállalat gyárainál és egyéb más beszállító partnereknél
    • a termékek leszállításának biztosítása az ügyfelek részére
    • számlázás
    • megrendelésekkel kapcsolatos reklamációk kezelése
  • nemzetközi, belföldi fuvarok költséghatékony szervezése, koordinálása
  • kapcsolattartás belföldi, nemzetközi beszállítókkal
  • ügyfelekkel történő kapcsolattartás a szállítások vonatkozásában
  • társosztályokkal való együttműködés a professzionális ügyfél kiszolgálás érdekében
  • egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség
  • SAP ismeret
  • középszintű angol és/vagy német nyelvtudás
  • önálló, igényes, precíz, megbízható munkavégzés
  • képesség több feladat párhuzamos és hatékony elvégzésére
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

Előny:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Amit nyújtunk:

  • versenyképes fizetés
  • egészségmegőrző és rekreációs juttatás
  • stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség
  • korszerű munkaeszközök
  • folyamatos képzés és szakmai fejlődés
  • változatos munka
  • sikeres csapat
  • munkába járáshoz vállalati busz vagy saját gépjárművel történő bejárás esetén 15,- Ft / km költségtérítés

Munkavégzés helye: Biatorbágy

Jelentkezését kérjük, a job@jungheinrich.hu email címre küldje!