+36 23 531 500 Szerviz hotline
Kapcsolatfelvételi űrlap
Hírlevél
Vevőszolgálati asszisztens

Szerviz support - adminisztrátor munkatárs

Vállalatunk dinamikusan fejlődő csapatába, az alábbi feladatokra keresünk új munkatársat.

Feladatok:

  • Árajánlatok összeállítása és ügyfeleknek kiküldése
  • Szerviztechnikusok munkalapjainak feldolgozása, számla készítése
  • SAP hiba listák ellenőrzése és kitisztázása
  • Ügyfelek törzsadatállományának kezelése az SAP-ban
  • Szerviztechnikusok heti jelentőjének feldolgozása, műszaknapló összesítése
  • Alvállalkozói tevékenység lebonyolításával kapcsolatos adminisztráció
  • A napi üzletmenettel összefüggő adminisztratív teendők elvégzése
  • Társosztályokkal való együttműködés a professzionális ügyfél kiszolgálás érdekében

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Angol és/vagy német alapszintű nyelvismeret
  • Hasonló területen szerzett gyakorlat
  • Önálló, precíz, kitartó és megbízható munkavégzés
  • Támogató, türelmes hozzáállás
  • Jó problémamegoldó készség
  • Számítógépes ismeretek, MS Office használat

Előny:

  • SAP ismerete
  • Műszaki affinitás    

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség
  • Igényes munkakörnyezet
  • Folyamatos képzés és szakmai fejlődés
  • Munkába járáshoz vállalati busz vagy saját gépjárművel történő bejárás esetén 30 Ft / km költségtérítés


Munkavégzés helye: Biatorbágy

Jelentkezését kérjük, a job@jungheinrich.hu email címre küldje!