Chat deactivated
At this point we would like to offer you the possibility to get in touch with us via chat. Due to your current cookie preferences, we cannot show the chat yet.
Please accept our “Preferences” cookies to activate the chat function.
A Jungheinrich vezető vállalat.
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
A Jungheinrich vezető vállalat.
Termékek
Termékek
Akkumulátorok / töltési technika
Termékek
A Jungheinrich vezető vállalat.
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
A Jungheinrich vezető vállalat.
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
A Jungheinrich vezető vállalat.
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
A Jungheinrich vezető vállalat.
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
A Jungheinrichnél folyamatosan arra törekszünk, hogy könnyebbé, egyszerűbbé tegyük ügyfeleink mindennapjait. A legújabb technikai fejlesztéseink bevezetésével most lehetővé válik a papír alapú emelőgépnapló kiváltása, ún. digitális emelőgépnapló használatával.
A megoldás kulcsa a gépen elhelyezett Digitális műszakos vizsgálat kijelző és a kártyaolvasó. Műszakkezdéskor a gépkezelő kártyás bejelentkezését követően a kijelző felteszi a műszakos vizsgálat kérdéseket, melyek megválaszolásáig a gép egyáltalán nem vagy csak lassúmenetben üzemeltethető. A kérdésekre adott válaszokat a Jungheinrich FMS flottamenedzsment rendszere rögzíti és tárolja, így azok bármikor visszakereshetők. A hibák bejegyzése a kijelző segítségével szintén megvalósítható.
Az elvégzett műszaki vizsgálatok, javítások/ karbantartások során keletkezett munkalapok automatikusan feltöltésre kerülnek az FMS flottamenedzsment rendszerbe, így ennek adminisztrációja sem maradhat el.
A digitális műszakos vizsgálat ellenőrző kérdéseire adott kritikus válasz esetén a gép automatikusan lassúmenetbe kapcsol vagy teljesen leáll. Ilyen állapotban a gép kijelzőjén megjelenik az üzemen kívüli szimbólum és gépkezelői kártyával nem indítható. A rendszerhez tartozó leállító kártyával a gépek üzemen kívül helyezhetők, mely állapotukban a gépkezelők által nem elérhetők.
A targonca reakciót (lassúmenet, leállítás) kiváltó események pl. egy kérdésre adott kritikus válaszról a rendszer automatikus e-mail értesítést küld, így ezekről az eseményekről azonnal értesülhetünk, és megtehetjük a szükséges lépéseket. A flottamenedzsment rendszerbe integrált Call4Service alkalmazás segítségével szervizigényünket is azonnal jelezhetjük a Jungheinrich vevőszolgálata felé, így az ügyintézés folyamata egyszerűsödik, felgyorsul.
Kapcsolat
értékesítés
Telefon
Business Network
Regisztráció