WMS raktárirányítási rendszer

Jungheinrich WMS – Egyszerű megoldást nyújtunk.

Optimális árukezelés és egyszerű, költséghatékony raktárirányítás – Jungheinrich raktárirányításai rendszer (WMS) – az intelligens és rugalmas szoftvermegoldás az üzemen belüli logisztikában!

Nagyítás egérkattintással

Online érdeklődés

Alapadatok

  • Funkciókban gazdag, egyedi WMS
  • Egyedülálló biztonság a jövőt tekintve
  • Nagyfokú rugalmasság és megbízhatóság
  • Moduláris felépítés
  • Innovatív működés
  • Egyszerű csatlakozás

Jungheinrich WMS – az egyedi és széleskörű megoldás.
Az integrált, iparágtól független Jungheinrich raktárirányítási rendszer (WMS) teljes körűen kezeli, irányítja és optimalizálja raktárát, így gondoskodik a fenntarthatóan hatékony és egyszerű folyamatokról. Átfogó, tökéletesen az Ön vállalatára szabott WMS megoldás ­ így a szoftver az Ön vállalatához illeszkedik, és nem fordítva.

Továbbá, a Jungheinrich WMS-t szoftver és logisztikai szakembereink házon belül már több mint 20 éve folyamatosan fejlesztik, a legújabb intralogisztikai trendek alapján. Ezzel garantáljuk, hogy Ön minden jövőbeni intralogisztikai kihívással megbirkózik. Intelligens funkcióinkkal támogatjuk az Ön vállalata folyamatos fejlődési folyamatait.

Megbízható. Rugalmas. Jövőbiztos.
Jelenlegi piaci tanulmányok szerint egy raktárirányító szoftver átlagos élettartama több mint 15 év. Jó tudni, hogy a Jungheinrich WMS-sel Ön a (jövő)biztos oldalon áll. A Jungheinrich WMS rendszere örökké fiatal marad – mivel a Jungheinrich iparszerte egyedülálló előre kompatibilitást kínál, ami a jövőben is biztosítja, hogy a Jungheinrich WMS mindig még a jövőbeli változatokkal és frissítésekkel is kompatibilis legyen. Így Ön bármikor friss verzióra válthat, és már ma profitálhat a holnap legújabb fejlesztéseiből.

És a legjobb ebben: amennyiben vállalata növekszik, a szoftver is növekszik Önnel együtt. A Jungheinrich WMS moduláris felépítése és többdimenziós konfigurációs modellje a jövőbeni módosítások egyszerű beillesztését teszi lehetővé; továbbá a Jungheinrich WMS több felhasználós és több nyelvű.

Egyszerű csatlakozás.
Megkönnyített integráció. A Jungheinrich WMS szabványos interfészekkel biztosítja az adatcserét és kommunikációt minden elterjedt host és ERP rendszerrel.

A Jungheinrich WMS mindazt nyújtja, amire a raktár egyszerűbb és olcsóbb kezeléséhez szüksége van – és még sokkal többet.

Előnyök áttekintése

  • Nagyobb termelékenység
  • Jobb átláthatóság
  • Egyszerűbb, olcsóbb raktárirányítás
  • Számos referencia
  • 24 órás szerviz és támogatás a hét minden napján
  • Kisebb hibaarány
  • Hatékonyabb kiszolgálás és rövidebb reakcióidő
  • Több évtizedes tapasztalat
  • Professzionális tervezés és kivitelezés
  • A legjobb ár-érték arány

Részletes előnyök megjelenítése

Részletes előnyök

Nagyobb termelékenység

Növelje a termelékenységet és a hatékonyságot a raktárban a raktári folyamatok, utak és helykihasználás leképezésével és optimalizálásával a Jungheinrich WMS segítségével. Egyedül a dokumentumok, információk, raklapok vagy áruk keresésének megszűnésével, valamint az ebből fakadó időmegtakarítással máris nagy hatást gyakorolt teljesítményének növelésére. Ezen kívül dinamikus ön-optimalizálást kezdeményezhet, mint például átrendezést és állandó ABC-elemzést. ERP integrációval hozzon létre szállítóleveleket, szállítási okmányokat és egyéb bizonylatokat a jövőben egyszerűen egy gombnyomással.

Kisebb hibaarány

A Jungheinrich WMS minden intralogisztikai folyamatot támogat és a nagyobb folyamatbiztonság csökkenti a hibaarányt. Minden munkavállaló pontos és optimalizát utasításokat kap a be- és kitároláshoz, komissiózási feladatokhoz valós időben a kézi terminál kijelzőjén vagy közvetlenül a targoncán található terminál segítségével. Már a komissiózás közben a munkafolyamat minden lépése megerősítést kap, az árumozgásról a WMS-nek azonnal visszajelzés készül, ami ott valós időben ellenőrzésre kerül. Így a kiszállítási hibák, és ezáltal a körülményes visszaszállítás kezelése és az utánküldés elkerülhető. Ezen kívül lehetőség van a folyamatbiztonság további növelésére a szállítási feladatok (fél)automata kivitelezésével, mint például a Jungheinrich Warehouse Navigationnel vagy az olyan innovatív komissiózási technikákkal, mint a Pick-by-Light.

Jobb átláthatóság

Rádiós adatátvitellel támogatott folyamatokkal és az árumozgások Jungheinrich WMS-ben történő valós idejű könyvelésével maximális készletpontosságot és átláthatóságot biztosít a rendszer. Egyedileg konfigurálható értékelések és pontos elemzések lehetővé teszik, hogy a raktár kezelésében és irányításában rejlő kihasználatlan potenciálokat felfedezze, és a működő folyamatokat jelentősen hatékonyabbá alakítsa.

Hatékonyabb kiszolgálás és rövidebb reakcióidő

A maximális készletpontossággal és átláthatósággal Ön mindig pontosan tudja, minden termékből hány darab található a raktárban. A készlethiányt és az ebből fakadó késedelmes szállításokat teljes mértékben el lehet kerülni, és az utánrendeléseket automatikusan az összekapcsolt ERP rendszeren keresztül el lehet intézni.

Egyszerűbb, olcsóbb raktárirányítás

A Jungheinrich WMS átfogóan kezeli, irányítja és optimalizálja raktárát. A lehető legjobb helykihasználás és alacsonyabb raktárkészlet egyértelműen növeli raktára gazdaságosságát. A jövőben a leltározás is egyszerűbb és gyorsabb lesz, mint valaha, természetesen a Jungheinrich WMS az "állandó leltározást" is támogatja.

Több évtizedes tapasztalat

A Jungheinrich a több évtizedes intralogisztikai tapasztalatot jelenti, valamint a páratlan minőséget – raktári szoftverek esetén is. Hiszen szoftvereinket házon belül fejlesztjük, és szerteágazó ismeretünket minden területen kamatoztatjuk. A támogatásból is profitál, mert kérdéseire a válaszokat első kézből kapja.

Számos referencia

Több mint 60 éves tapasztalattal az intralogisztika területén, a Jungheinrich a referenciák széles választékát kínálja majdnem minden iparágban.

Professzionális tervezés és kivitelezés

Teljes körű intralogisztikai szolgáltatóként biztosítjuk, az ember, a gép, a szoftver és a raktárkörnyezet optimális összjátékát. A tanácsadástól kezdve, az elemezésen és tervezésen keresztül a kivitelezésig és karbantartásig az oktatást is beleértve. Használja ki Ön is a teljes körű szolgáltató és szoftver-, valamint folyamatszakértő előnyeit egyben. Megbízható és minőségi támogatást nyújtunk a legelső kapcsolatfelvétletől kezdve egészen a támogatásig.

24 órás szerviz és támogatás a hét minden napján

Átfogó szervizkoncepcióval a Jungheinrich biztosítja Önnek a hatékony raktárműködést az üzembe helyezés után is. Szükség esetén ügyfélszolgálati munkatársaink az év 365 napján, napi 24 órában segítik Önt, és távoli kapcsolaton keresztül megbízhatóan és gyorsan nyújtanak támogatást minden kérdésben.

A legjobb ár-érték arány

Teljes körű portfoliójának köszönhetően a Jungheinrich fővállalkozóként igény szerint teljes IT megoldást kínál raktára számára egy kézből.

Online érdeklődés

Információkérés

Szeretne több információt megtudni a Jungheinrich termékeiről és szolgáltatásairól? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
További információ

Feliratkozás hírlevélre
Jungheinrich Profishop
  • ÚJDONSÁG!
    Jungheinrich AM 20 kézi raklapemelő
    Jungheinrich AM 20 kézi raklapemelő

    Profi minőség, rendkívüli erő.

    110.000 Ft-tól Irány a webshop

  • Ameise raklapemelők!
    Polyuretán és gumi kerekekkel.
    Polyuretán és gumi kerekekkel.

    Mennyiségi kedvezmények! Ingyenes házhoz szállítás.

    97.000 Ft+ÁFA Irány a webshop