Call4Service
+36 23 531 500 Szerviz hotline
Kapcsolatfelvételi űrlap
Hírlevél
Nico Rosberg sajto
08/29/2022

„We’re the Intralogistics Pioneers“

A Jungheinrich globális márkakampányt indít márkanagykövetével, Nico Rosberggel

Digitális márkakampány 5 kontinensen.

Nico Rosberg, fenntarthatósági vállalkozó, Forma-1 világbajnok, márkanagykövet.

A kampány célja a márkaismertség növelése és a Jungheinrich, mint vonzó munkáltató pozícionálása.

Az úttörő szerep és szellemiség a Jungheinrich vérében van. A vállalat közel 70 éve fejleszt és gyárt úttörő megoldásokat az intralogisztika számára. A hamburgi székhelyű nagyvállalat most a marketing területén is új utakat nyit. "Hagyományos márkaként folyamatosan újra kell gondolnunk magunkat, meghatározni szerepünket és ösztönözni az innovációt. Ez nemcsak termékeinkre, hanem márkakommunikációnkra is vonatkozik. Ezért most először indítunk egy olyan digitális kampányt, amely öt kontinensen egyszerre jelenik meg" - nyilatkozta Linda Duffy, a Jungheinrich marketing igazgatója.

Fókuszban az úttörő szellem és a hiteles márkaszemélyiség

A "We’re the Intralogistics Pioneers" szlogennel indított digitális kampány célja, hogy növelje a Jungheinrich márkaismertségét, különösen a digitális affinitású célcsoportok körében, ugyanakkor a Jungheinrichet innovatív és vonzó munkáltatóként mutassa be, amely az automatizálás, az elektromobilitás és a fenntarthatóság terén előre mutató szerepet játszik. "Ez a kampány megmutatja, hogy kik vagyunk és kiket keresünk: olyan kollégákat, akik szeretnének változtatni és segíteni az intralogisztika jövőjének alakítását" - folytatta Duffy. A Jungheinrich márkanagykövete, Nico Rosberg a kampány támogatója. Nico Rosberg a fenntarthatóság mellett elkötelezett vállalkozó és 2016-os Forma-1-es világbajnok, a Greentech Fesztivál, a jövőbe mutató technológiák globális patformjának társalapítója. "Nico rajong az innovatív és jövőbe mutató témákért. Akárcsak mi. Együtt szeretnénk úttörő szellemünket kihasználni, és még erőteljesebben kommunikálni a jövő fenntartható raktárára vonatkozó elképzeléseinket. A Jungheinrich az intralogisztika jövőbeli márkája, és mi ezt a pozíciót szeretnénk megerősíteni." A Jungheinrich ebben tudatosan támaszkodik saját munkatársaira: "Kollégáink világszerte fontos közvetítőink, akik nap mint nap kapcsolatba kerülnek az ügyfelekkel és a potenciális új tehetségekkel. Ők keltik életre márkaígéretünket" – fejtette ki Duffy.

Jövőbe mutató témák

A kampány következetesen olyan témákra összpontosít, mint a fenntarthatóság, a hatékony és klímasemleges meghajtási technológiák, valamint a raktári folyamatok intelligens hálózatba kapcsolása és automatizálása. A Jungheinrich úttörő szerepet tölt be az intralogisztikai ágazatban a lítiumion-technológia terén. Az elektromobilitás és az integrált energiarendszerek területén szerzett átfogó tapasztalata, valamint a raktározáshoz és a flottakezeléshez kapcsolódó mesterséges intelligencia megoldások bizonyítják innovációs és fenntarthatósági szakértelmét.

"A Jungheinrich vállalati kultúrájában mélyen benne van a fenntarthatóság" - hangsúlyozta Duffy. "Erőforrásaink felelősségteljes felhasználása szívügyünk. Szeretnénk ösztönzőleg hatni, elhagyni a kitaposott ösvényeket és új utakat járni. A "We’re the Intralogistics Pioneers" kampány pontosan ezt a szellemiséget közvetíti."

További részletek a kampányról:  https://www.jungheinrich.hu/megoldasok/jungheinrich