Call4Service
+36 23 531 500 Szerviz hotline
Kapcsolatfelvételi űrlap
Hírlevél
Stage Autóipar

Autóipar

E-mobilitás és önvezető járművek. Egyedi gyártmányok okos gyárakban és multinacionális ellátási láncok. Az autóipar alapjaiban változott meg. A jövőbeni sikerekért folyó versenyben gyorsaságra és magas szintű szakértelemre van szükség.

Intralogisztika 4.0 a haszongépjárműgyártásban

A MAN Salzgitterben sikeresen üzembe helyezte a Jungheinrich önvezető szállítórendszerét. Az ERC 215a típusú önvezető targonca végzi a gyártósorok kiszolgálását az alkatrészgyártás területén. A rendszer folyamatos anyagáramlást biztosít három műszakos üzemben.

Korszerű megoldások széles körű alkalmazása

A CLAAS Hungária Kft. új gyártócsarnokkal és egy központi alkatrészraktárral bővült, ahol korszerű megoldások széles körű alkalmazásával egyedi rendszert alakítottak ki a termelés hatékonyabb
kiszolgálására.

Moduláris felépítés

A HEWI GmbH új automatizált szűkfolyosós raktárában a Jungheinrich önvezető targoncái számos feladatot látnak el: áruszállítás, a gyártás és a kiszállítási területek összekapcsolása a folyamatos ellátás érdekében - maximális rugalmasság és teljesítmény mellett.

Folyamatbiztos anyagáramlás: Vontatótargoncás szerelvények

A raktár- és gyártócsarnokon belüli szállításhoz leggyakrabban elektromos villástargoncát és emelőkocsit alkalmaznak. Ha különböző egységrakomány képző eszközöket és terheket egyidejűleg kell szállítani, akkor a vontatótargoncás szerelvény a megoldás. Egy vontatóból és általában több pótkocsiból áll. Ezeket különböző helyszíneken, úgynevezett nyelőkön lehet ki- és ismét berakodni. A technika meghatározása és a szerelvények tervezése mindig az Ön egyéni feladatára orientálódik. Éppen a Just-in-Time-gyártásban döntő a gyártógépek egy pontosan ütemezett anyagellátása és a göngöleg elszállítása. A Jungheinrich vontatótargoncás rendszere a külön targoncás szállításhoz képest az alacsonyabb költség és kisebb forgalom miatt előnyösebb.

A járműipar gázt ad: Megoldások az Ipar 4.0 számára

A járműipar a globalizálódott világban változás alatt áll. Az Ipar 4.0 jelenti a mértéket. A multinacionális ellátási láncokat megfelelően tudni kell irányítani, az alkatrészeket gyorsan, biztonságosan, alacsony költséggel, környezetbarát módon kell az okos gyárakba szállítani. Az autóipar és a járműgyártás ehhez okos, jövőbe mutató, high tech logisztikai megoldásokat igényelnek a teljes ellátási láncban.

Ez nagy követelményeket támaszt az autóipar logisztikai folyamataira, mivel rugalmasan változó igényeknek kell megfelelni. Egyre több alkatrész és folyamat van például RFID (Radio Frequency Identification) azonosítókkal ellátva, így IoT (Internet of Things) eszközökkel állandóan képesek pozíciójuk átvitelére. Optimalizálni szeretné az információáramlást is a gyártók, beszállítók és logisztikai szolgáltatók között a járműiparban, okos top-technológiák segítségével? Mi a Jungheinrichnél magas műszaki színvonalú megoldásainkkal az Ön partnere vagyunk az autóiparban is. 

Logisztika 4.0: Kommunikáció a WMS és a targoncák között

A Jungheinrich Warehouse Management System (WMS) irányítja és hálózatba szervezi autóipari ügyfeleink raktári folyamatait. Ezáltal a magasraktár illetve szűkfolyosós raktár teljesen vagy részben automatizálható, így az árukivételi- és betárolási hibák elkerülhetők. Járműipari feladatra szabott, high-tech megoldást keres egy kézből? Nálunk megtalálja: A Jungheinrich logisztikai interface közvetlenül kommunikál a raktári targoncákkal. Így a magasraktári targonca automatikusan felismeri a célpozíciót. 

Targoncáink, mint például az innovatív EKX kombi targonca RFID transzponder technológiával vannak felszerelve. A tagekkel felszerelt objektumok automatikusan azonosíthatók. Ez a multinacionális ellátási láncokban, mint amilyenek az autóiparban gyakoriak, döntően időt és pénzt takarít meg. Természetesen járműveink már régóta elektromos kivitelben is elérhetők. Ezzel a logisztika akár példakép is lehet az autóipar számára. A high-tech logisztikai megoldásainknak köszönhetően mi is végigkövetjük a paradigmaváltást az elektromos autók és az önvezető járművek területén.