+36 23 531 500 Szerviz hotline  
Kapcsolatfelvételi űrlap
Hírlevél
Business Superbrands díj 1.
2020.06.04. 0:00

Business Superbrands díj a legjobbaknak

Ismét a legjobb márkák között a Jungheinrich

Idén tizenhárom éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki.

A 22 tagú, független szakemberekből álló bizottság ismét érdemesnek találta a Business Superbrands 2020 védjegy viselésére a Jungheinrichet. Így a Jungheinrich immáron sorozatban tizenkettedik alkalommal nyerte el az elismerést.

Business Superbrands díj 2020 2.

"Szemben a látszattal, a Superbrands díjat nem a zsűri dönti el, azt a márka maga vívja ki magának. Ez a tény persze nem csorbítja a zsűri szerepét: a kvalifikált szakemberek  szigorú szakmai szempontrendszer alapján validálják ezt a sikert, és járulnak hozzá ahhoz, hogy ez  széles körben is elismerve legyen." – nyilatkozta Dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke.

„Vállalatunk kimagasló elismerésként könyveli el, hogy immár tizenkettedik alkalommal érdemeltük ki a díjat. Mindez az elmúlt évek konzekvens márkaépítésének eredménye, melyet nemcsak Magyarországon, hanem az egész világon kiemelt fontossággal kezelünk. A díj újbóli odaítélése megerősít bennünket abban, hogy a helyes úton járunk és munkánk eredményeként nemcsak  értékesítési szempontból vagyunk vezetők a hazai piacon, hanem a márka is jelentős értéket képvisel a B2B szektorban.” – emelte ki a Horváth Zoltán, a Jungheinrich Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

Business Superbrands Program

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.