A Jungheinrich és Nico Rosberg együtt lépnek fel az elektromobilitás és a fenntarthatóság érdekében. A fenntarthatóság mellett elkötelezett vállalkozó, aki a 2016-os év Forma-1 világbajnoka mostantól márkanagykövetként képviseli az intralogisztikai megoldások területén vezető vállalatot.
„Nico Rosberg nemcsak a motorsport ikonikus alakja, hanem csakúgy, mint a Jungheinrich a klímavédelem elősegítését támogató fenntartható technológiák elkötelezett híve és követője.” - nyilatkozta Dr. Lars Brzoska, a Jungheinrich AG igazgatótanácsának elnöke.
Az egykori Forma-1 versenyző, a Greentech Fesztivál egyik alapítója, amely a mobilitás, az élelmezés, a mezőgazdaság, a pénzügyek, a divat és az energia területén jövőbemutató technológiák globális platformja. Nico Rosberg Forma-1 versenyzéstől való visszavonulását követően kiemelt pártfogója lett az elektromobilitásnak és a fenntartható vállalkozási tevékenységeknek. „Új jövőképre és "okos" technológiákra van szükségünk bolygónk megmentése érdekében. Ilyen például a villamosítás arányának növelése, valamint a szén-dioxid kibocsátás csökkentése a gazdaság minden területén - mindenek előtt azonban a mobilitásban” - hangsúlyozta Nico Rosberg. „Az elektromobilitás további népszerűsítése érdekében szállok versenybe a Jungheinrichhel együtt.”
A Jungheinrich megalapítása óta az elektromobilitás elkötelezett híve és úttörő szerepet játszik a lítiumion-technológia alkalmazása terén. Pontosan tíz évvel ezelőtt a Jungheinrich az anyagmozgató gépek gyártói között elsőként mutatta be a szériagyártásban készülő, lítiumion akkumulátorral szerelt targoncáját.
„Fenntarthatóan akarunk értéket teremteni - ez a közös cél vezérli a Jungheinrichet és Nico Rosberget” - emelte ki Dr. Lars Brzoska. „Nico Rosberg személyében testesíti meg ez irányú elköteleződésünket és munkánkat. Közösen gondolunk ki ötleteket, dolgozunk megoldásokon és alkalmazásokon az elektromos átállás, az energiahatékonyság és a fenntarthatóság érdekében, hogy megmutassuk, milyen lehetőségek vannak a jövő raktárában. Új márkanagykövetünkkel, Nico Rosberggel ezt az elköteleződést fogjuk még hangsúlyosabban munkánk középpontjába állítani partnereink és a nyilvánosság számára.”
Jungheinrich
Az 1953-ban alapított Jungheinrich nemzetközileg vezető vállalat az üzemen belüli logisztika területén. Anyagmozgató gépek, automata rendszerek, valamint szolgáltatások széles választékával a Jungheinrich átfogó megoldást nyújt ügyfeleinek egy kézből, az Ipar 4.0 kihívásainak megfelelően. A hamburgi székhelyű konszern világszerte 40 országban saját értékesítési vállalattal, további 80 országban pedig partnervállalatokkal van jelen. Jungheinrich több mint 18.000 munkavállalót foglalkoztat és 2020-ban 3,81 milliárd € forgalmat bonyolított le. A Jungheinrich részvényeit az MDAX-on jegyzik.
Nico Rosberg
Nico Rosberg 1985-ben született Wiesbandenben, Keke Rosberg Forma-1 világbajnok fiaként. Tizenegy évet töltött versenyzéssel a Forma-1-ben és 2016-ban elnyerte a világbajnoki címet. Miután felhagyott a Forma-1 versenyzéssel Nico Rosberg a fenntarthatóság mellett elkötelezett vállalkozóként tevékenykedik, zöld technológiákba és mobilitással foglalkozó start-upokba fektet be. Monacói székhelyű vállalkozása számos projektet vezet. Nemzetközi szakértőkből álló elkötelezett csapat támogatja Monacóban, Nagy-Britanniában és Németországban. Számos sikeres start-up befektetője, mint például a Lilium, Volocopter, What3Words, Tier és Formula E. 2018-ban a fenntartható innovációk elkötelezett támogatójaként elnyerte „Az Év GreenTech Vállalkozója” címet. Egy évre rá megalapította a GreenTech Fesztivált, amely egy globális platform a vezető zöld technológiák és fenntartható életvitel érdekében. 2020-ben megalapította a Rosberg X Racing-et, melynek egyben vezetője is és a csapattal az Extreme E versenysorozatban szerepel. Az Extrem E versenysorozat a klímaváltozás hatásaira hívja fel a figyelmet és bolygónk jövője érdekében az elektromos meghajtású járművek minél nagyobb arányú elterjedését támogatja a kisebb szén-dioxid kibocsátás érdekében.
www.nicorosberg.com