Coronavirus stage
JUNGHEINRICH intézkedései a koronavírusra

Óvintézkedések munkatársaink és ügyfeleink védelmére

A Jungheinrich számos intézkedést hozott annak érdekében, hogy minimalizálja a koronavírus esetleges hatását a szállítási láncra és a termelésre. Ezen lépések célja munkatársaink és üzleti partnereink megóvása.

Az alábbiakban összegyűjtöttük a válaszokat a legfontosabb kérdésekre.

Dr. Lars Brzoska (igazgatótanács elnöke) nyilatkozata:

„Közös célunk 2020-ra egyértelmű: kollégáink egészségének megőrzése, valamint a szállítások és szolgáltatások fenntartása mindenek felett. Mindnyájan egy óriási kihívás előtt állunk – mind vállalati, mind magánéleti szempontból. Személyes köszönetemet szeretném kifejezni valamennyi munkatársunknak, akik a jelenlegi helyzetben is minden nap helyt állnak és felelősségteljesen végzik munkájukat. Közösen készültünk fel a helyzetre és időben elkezdtük az óvintézkedéseket. Biztos vagyok benne, hogy a Jungheinrich ezt a rendkívüli helyzetet is sikeresen átvészeli.“

2020. április 14.

Vannak-e jelenleg késedelmek a gyártás és a szállítás területén?

Elsődleges célunk, hogy ügyfeleinknél minimalizáljuk a jelenlegi helyzet következményeit. Supply Chain munkacsoportunk minden nap elemzi a fejleményeket annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjuk meghozni a szükséges megelőző intézkedéseket.

Az egyes országokban bevezetett szigorú intézkedések és ebből eredően az országhatárokon tapasztalható megnövekedett várakozási idő miatt üzemeink esetében felléphetnek késedelmes anyagbeszállítások, illetve csúszások a termékkiszállítások esetében.

Minden nap megfeszített munkával azon dolgozunk, hogy ezen intézkedések következményei mihamarabb azonosításra kerüljenek és ezeket minimalizálni tudjuk. A késedelmes szállításokkal érintett ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatba lépünk. Ha az egyes szállítások ügyében kérdése merülne fel, kérjük vegye fel a kapcsolatot Jungheinrich szaktanácsadójával.

Hogyan készül fel a Jungheinrich a következő időre?

Már a tavalyi évben belső hatékonysági programokat indítottunk el, hogy esetleges gazdasági visszaesés esetén a megfelelő intézkedéseket tudjuk meghozni. Mivel bizonyos esetekre már kész forgatókönyvvel rendelkeztünk, az átállás nem vett sok időt igénybe. Ezen lépések a globális válságkezelő csapataink révén naponta elemzésre és adaptálásra kerülnek, hogy folyamatosan és a lehető legnagyobb mértékben felkészültek maradjunk. Ezen túlmenően a koronavírussal összefüggésben likviditásunk biztosítása érdekében is megtettük a megfelelő intézkedéseket.

Továbbra is látogatjuk-e az ügyfeleket vagy fogadunk vendégeket?

A vevőszolgálati üzletág mindig bizalmi kérdés - ezt a bizalmat ezekben a nehéz időkben és ilyen különleges körülmények között is szeretnénk fenntartani.

A jelenlegi helyzetben még erősebben koncentrálunk vevőszolgálatunkra. Vállalatunk a hatóságok ajánlásait követve hozzájárul a koronavírus helyzet felelősségteljes és kockázattudatos kezeléshez. 

Szükség esetén Önökkel egyeztetve igyekszünk az esedékes szervízeléseket egy későbbi időpontban lebonyolítani. Amennyiben munkatársunk már meglévő időpont módosítására vonatkozó kéréssel hívja fel Önöket, kérjük rugalmasságukat és szíves megértésüket.

Vészhelyzet vagy az üzletmenetüket jelentősen érintő problémák esetén természetesen továbbra is állunk rendelkezésükre.  Különösen igaz ez fontos ellátási láncok fenntartása érdekében (kereskedelmi egységek, gyógyszertárak, egészségügyi intézmények, élelmiszergyártás). Feltételezzük, hogy Önöknél is munkatársaik védelme a legfontosabb, akárcsak a mi vállalatunknál és ennek érdekében ügyfeleink is megteszik az egészség megőrzésére vonatkozó szükséges intézkedéseket.

Milyen intézkedéseket hoztunk az ügyfelekkel való kapcsolattartás tekintetében?

Munkatársaink és ügyfeleink egészségének megóvása érdekében dolgozóinkat folyamatosan tájékoztatjuk a koronavírus terjedésének érdekében bevezetett higiéniai és a viselkedési szabályokra vonatkozó hatósági előírásokról. Rendszeres nyilvántartást vezetünk munkatársaink ügyfeleknél történt látogatásairól, hogy szükség esetén megfelelő információval tudjunk szolgálni.

Ha valamely munkavállalónk megbetegszik, vagy a fertőzés gyanúja merül fel, a fertőzésveszély megszűnéséig az ügyfelek látogatása nem lehetséges. Amennyiben tudomásunkra jut, hogy Önökkel az elmúlt két hétben kapcsolatban lévő munkatársunk megfertőződött vagy kockázatosnak minősített területen tartózkodott, azonnal értesítjük Önöket. 

Ha az Önök vállalkozása további, a munkatársainkat is érintő biztonsági előírásokat vezetett be, kérjük jelezzék felénk. Ezeket megvizsgáljuk és szükség esetén továbbítjuk dolgozóink felé.

További kérdés vagy kérés esetén kérjük forduljon az Önnel kapcsolatban álló értékesítési vagy szerviztanácsadóhoz.


Adatkezelési tájékoztató - Látogatói és utazási nyilatkozat (COVID-19)

A koronavírus globális helyzetére való tekintettel a JUNGHEINRICH megelőző intézkedéseket vezetett be, melynek során cégünkhöz (JUNGHEINRICH Hungária Kft. adatkezelő, www.jungheinrich.hu) érkező valamennyi látogatót (beleértve munkatársainkat és szerződéses partnereinket is) kérünk nyilatkozni, hogy járt-e külföldön az elmúlt időszakban, vagy került-e közvetlen kontaktusba releváns személlyel. Az adatokat ezen intézkedések keretében, a vonatkozó járvány (COVID-19) kitörésével kapcsolatos iránymutatások, ajánlások szerint, figyelemmel a NAIH a koronavírus járvánnyal kapcsolatos adatkezelésekről szóló tájékoztatójában (NAIH/2020/2586) foglalt rendelkezésekre gyűjtjük.

További részleteket itt töltheti le: