Coronavirus stage
JUNGHEINRICH intézkedései a koronavírusra

Óvintézkedések munkatársaink és ügyfeleink védelmére

A Jungheinrich számos intézkedést hozott annak érdekében, hogy minimalizálja a koronavírus esetleges hatását a szállítási láncra és a termelésre. Ezen lépések célja munkatársaink és üzleti partnereink megóvása.

Az alábbiakban összegyűjtöttük a válaszokat a legfontosabb kérdésekre.

Dr. Lars Brzoska (igazgatótanács elnöke) nyilatkozata:

„Közös célunk 2020-ra egyértelmű: kollégáink egészségének megőrzése, valamint a szállítások és szolgáltatások fenntartása mindenek felett. Mindnyájan egy óriási kihívás előtt állunk – mind vállalati, mind magánéleti szempontból. Személyes köszönetemet szeretném kifejezni valamennyi munkatársunknak, akik a jelenlegi helyzetben is minden nap helyt állnak és felelősségteljesen végzik munkájukat. Közösen készültünk fel a helyzetre és időben elkezdtük az óvintézkedéseket. Biztos vagyok benne, hogy a Jungheinrich ezt a rendkívüli helyzetet is sikeresen átvészeli.“

2020. március 17.

Várható késedelem a gyártás és a kiszállítások során?

Legfőbb célunk, hogy az aktuális helyzet minél kevésbé legyen hatással ügyfeleinkre. Supply Chain task-force csapatunk minden nap összeül annak érdekében, hogy az aktuális fejleményeket mindig időben értékelni tudja és a lehető leggyorsabban reagálni tudjon.

Valamennyi Jungheinrich gyárban zavartalan a termelés. A jelenlegi állás szerint a különböző intézkedéseknek köszönhetően a termelés biztosított.

Számos ország szigorított óvintézkedései és ennek okán az országhatároknál kialakuló torlódások miatt azonban előfordulhat, hogy gyáraink kiszolgálása, valamint termékeink ügyfeleinkhez kiszállítása később teljesül. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy ezeket a hatásokat minimalizáljuk és az adott helyzetben pragmatikus megoldásokat találjunk.

Érintett ügyfeleinket közvetlenül tájékoztatjuk. A kiszállítással kapcsolatosan felmerülő kérdésekben kérjük forduljanak értékesítési tanácsadóinkhoz.

Milyen belső intézkedéseket hoztak a védekezés érdekében?

A Jungheinrich számos óvintézkedést hozott a munkatársak és az üzleti partnerek védelmére, valamint az üzletmenet zavartalan biztosítására. Központi válságstábot, valamint  tematikus és helyi válságstábokat hoztunk létre a gyárainkban, az értékesítési vállalatoknál, valamint összes telephelyünkön, melyek segítségével biztosítjuk a gyors tájékoztatást és az intézkedések azonnali végrehajtását.

Higiéniai intézkedések (WHO előírásai szerint) kerültek bevezetésre világszerte és folyamatosan, aktuális felvilágosítást nyújtunk a fertőzés megelőzése érdekében. Ezek közé tartoznak a szigorú higiéniai és viselkedési előírások, generális üzleti utazási tilalom, valamint az üzleti találkozók és konferenciák jelentős csökkentése.

Továbbra is látogatják az ügyfeleket és fogadnak vendégeket?

A szervizszolgáltatás,  a vevőszolgálati ellátás bizalmi kapcsolaton alapul - szeretnénk az Önök bizalmát ezekben a nehéz időkben is kiérdemelni.

A jelenlegi helyzet miatt azonban a  Jungheinrich kénytelen szervizszolgáltatásait jobban összpontosítva és priorizálva , az igények fontosságát figyelembe véve szervezni.

Mindenhol a helyi kormányzati intézkedéseket követve a szociális interakciókat beszüntetjük és így felelősséggel, a kockázat ismeretében járunk el az adott helyzetben. Legfőbb kapcsolataink az ügyfeleink. Az ő ellátásuk, üzletmenetük biztosítása a mindennapi és egyben legfontosabb dolgunk.

Amennyiben szükséges, Önökkel egyeztetve, megpróbáljuk az esedékes karbantartási és javítási időpontokat későbbre áthelyezni.

Megértésüket kérjük amennyiben munkatársaink felkeresik Önöket annak érdekében, hogy az időpontok elhalasztását Önökkel közösen egyeztessék.

Természetesen vészhelyzetben vagy olyan probléma esetén, ami az Önök üzletmenetét veszélyezteti, továbbra is segítségére leszünk. Ilyen sürgős esetekre szerviztechnikus kollégáink természetesen az Önök rendelkezésére állnak, legfőképpen abban az esetben amennyiben arról van szó, hogy fontos ellátási láncok (pl. élelmiszer, gyógyszeripari, orvosi) működését kell biztosítani. Biztosak vagyunk benne, hogy ügyfeleinknél is ugyanúgy első helyen áll a dolgozók egészségének megóvása, mint a Jungheinrichnél és ennek érdekében számos óvintézkedést vezettek be.

A Jungheinrich felkészült a különböző kihívásokra és eshetőségekre, valamint hatékony jelentési struktúrával rendelkezik, így bármely fejleményre gyorsan és hatékonyan tudunk reagálni.

Emellett folyamatosan követjük és biztonsággal nyilvántartjuk kollégáink munkavégzésének adatait és részleteit ügyfeleinknél és amennyiben erről ügyfeleinknek információra van szükségük, úgy természetesen ezeket rendelkezésükre bocsátjuk.

Adatkezelési tájékoztató - Látogatói és utazási nyilatkozat (COVID-19)

A koronavírus globális helyzetére való tekintettel a JUNGHEINRICH megelőző intézkedéseket vezetett be, melynek során cégünkhöz (JUNGHEINRICH Hungária Kft. adatkezelő, www.jungheinrich.hu) érkező valamennyi látogatót (beleértve munkatársainkat és szerződéses partnereinket is) kérünk nyilatkozni, hogy járt-e külföldön az elmúlt időszakban, vagy került-e közvetlen kontaktusba releváns személlyel. Az adatokat ezen intézkedések keretében, a vonatkozó járvány (COVID-19) kitörésével kapcsolatos iránymutatások, ajánlások szerint, figyelemmel a NAIH a koronavírus járvánnyal kapcsolatos adatkezelésekről szóló tájékoztatójában (NAIH/2020/2586) foglalt rendelkezésekre gyűjtjük.

További részleteket itt töltheti le:


Tájékoztatás szervizünk helyszíni munkavégzésével kapcsolatban