Feladatok:
- A vállalat által értékesített termékek beszerzésének és szállításának teljeskörű lebonyolítása:
- Az értékesítési részleg által felküldött rendelési anyag feldolgozása
- Az eszközök megrendelésének bonyolítása és azok nyomon követése (Jungheinrich gyárak és egyéb beszállító partnereknél)
- A megrendelt termékek leszállításának szervezése és nyomonkövetése az ügyfelekhez
- Vonatkozó értékesítési és logisztikai dokumentumok (számla, szállítólevél, átadás átvételi jegyzőkönyv) elkészítése
- Megrendelésekkel kapcsolatos reklamációk kezelése
- Folyamatos külső és belső kapcsolattartás és koordináció
- Nemzetközi és belföldi fuvarok költséghatékony szervezése, koordinálása, kapcsolattartás (szállítók, értékesítés, szerviz)
- Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
Elvárások:
- Felsőfokú pénzügyi vagy gazdasági végzettség
- Ügyfél-és megoldásközpontú hozzáállás
- Önálló, igényes, precíz, megbízható munkavégzés
- Hatékony multitasking képesség
- Csapatjátékos attitűd
- Középszintű angol és/vagy német nyelvtudás
- Hasonló területen végzett releváns legalább 3-5 éves tapasztalat
- Magabiztos MS Office ismerete
Előny:
- SAP vagy más integrált vállalatirányítási rendszer ismeret
Amit nyújtunk:
- Versenyképes fizetés
- Egészségmegőrző és rekreációs juttatások
- Stabil munkahely, hosszú távú munkalehetőség
- Korszerű munkaeszközök és környezet
- Folyamatos képzés és szakmai fejlődés
- Változatos munka egy sikeres csapatban
- Home Office lehetőség az érvényben lévő belső szabályzat szerint
- Munkába járáshoz vállalati busz, vagy saját gépjárművel történő bejárás esetén jelenleg 30 Ft,- / km költségtérítés biztosított
Munkavégzés helye: Biatorbágy
Jelentkezését kérjük, a job@jungheinrich.hu email címre küldje!