A Jungheinrich vezető vállalat.
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
A Jungheinrich vezető vállalat.
Termékek
Termékek
Termékek
Termékek
A Jungheinrich vezető vállalat.
Rendszerek
Rendszerek
Rendszerek
Rendszerek
A Jungheinrich vezető vállalat.
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
A Jungheinrich vezető vállalat.
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
A Jungheinrich vezető vállalat.
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
A korábbi ISM online flotta menedzsment rendszerünket az új FMS váltja fel, melynek keretében a korábbi ISM online felhasználóinkat változatlan havidíjak mellett átállítjuk az új megoldásunkra.
Az új csomagok megnevezését, és az átállás mérföldköveit az alábbi ábrákon mutatjuk be. Nulladik lépésként az új platform használatához szükséges elfogadni a GDPR, digitális ÁSZF feltételeket. A szerződés aláírás után kollégánk felveszi Önökkel a kapcsolatot, és egyeztetnek az Önök részéről is megfelelő átállás dátumáról.
Hol érem el az új flottamenedzsment rendszert?
Az új rendszer a https://fleetmanagement.jungheinrich.com/ oldalon érhető el.
Mit jelent a "Freeze day"?
Ezen a napon az ISM online rendszerben található adatokat kerülnek migrálásra az új rendszerbe. Erről az ISM online rendszerben üzenetet kapunk. A "Freeze day" és a "Switch day" között az ISM online rendszer változatlanul használható, de nem érdemes pl. Gépkezelőket hozzáadni, módosításokat végrehajtani, mert ezek nem kerülnek be az új rendszerbe.
Mikor kapok hozzáférést a rendszerhez?
Az adatok migrálása jellemzően 1-2 nap. Amennyiben a migrációs folyamat befejeződött a szerződésben megadott "Customer admin"-ok hozzáférést kapnak a rendszer használatához, és ellenőrizhetik az adatokat az új rendszerben.
Mit jelent a "Switch day"?
Ezen a napon reggel 8-9 óra között veszi át a vezérlő szerepet az új FMS rendszer. Az "Egyszerű átállás" ábrán szükséges elvégezni a "switch day" utáni teendőket.
Változnak a havidíjak?
Nem, az átállás során a korábbi ISM online feltételei, és havidíjai kerülnek felszámolásra.
Előfordulhat, hogy az új csomagban kevesebb funkciót kapok, mint korábban?
Nem, az új rendszer a korábbi csomagoknak megfelelő funkciókat tartalmazza, melyeket folyamatosan fejlesztünk.
Hardveresen lesz változás a gépeken?
Nem, az átállás csak szoftveres.
Miért szükséges szerződést új szerződést aláírni, ha nem változnak a havidíjak?
Az új platform mögött a legmodernebb felhőalapú technológiák állnak, emiatt új GDPR, és ÁSZF szerződést kell aláírni.
Kihez tudok fordulni FMS rendszerrel kapcsolatos kérdésekben?
FMS rendszerrel kapcsolatos kérdésével, kérjük az fms@jungheinrich.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal.
Hírlevél
Feliratkozás