Chat deactivated
At this point we would like to offer you the possibility to get in touch with us via chat. Due to your current cookie preferences, we cannot show the chat yet.
Please accept our “Preferences” cookies to activate the chat function.
A Jungheinrich vezető vállalat.
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
Megoldásaink
A Jungheinrich vezető vállalat.
Termékek
Termékek
Akkumulátorok / töltési technika
Termékek
A Jungheinrich vezető vállalat.
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
Automatizálás
A Jungheinrich vezető vállalat.
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
Szolgáltatások
A Jungheinrich vezető vállalat.
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
Rólunk
A Jungheinrich vezető vállalat.
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Az ügyfél feladatai az átállás megvalósításáig.
Telematik boxos gépek olyan helyen legyenek, ahol van térerő, így biztosan megkapják a szükséges frissítést.
ISM online hardveres gépek esetén a gateway áramellátása biztosított legyen. (Itt a gépek a „switch day” után a gateway-től fognak információt kapni)
Ezen a napon az ISM online rendszerben található adatok kerülnek migrálásra az új rendszerbe. Erről az ISM online a böngészősáv alatt üzenetetben figyelmeztet, így pontosan tudjuk, hogy a migrációs folyamat elkezdődött. A "Freeze day" és a "Switch day" között az ISM online használható, de nem érdemes pl. gépkezelőket hozzáadni, módosításokat végrehajtani, mert ezek nem kerülnek be az új rendszerbe. Az adatok migrálása jellemzően 1 munkanap. Amennyiben a migrációs folyamat befejeződött a szerződésben megadott "Customer admin"-ok hozzáférést kapnak az új FMS rendszer használatához, és beléphetnek az új FMS-be. https://fleetmanagement.jungheinrich.com/
Business Network
Regisztráció